Gäst mtx Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Nu har jag bestämt mig jag ska köpa super mario sunskine men ja kan köpa de för 200 kr med utan manual bok och 349 med manual villket ska ja köpa??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Det kanske finns manualer på hemsidan eller så. Jag tycker du ska köpa den med manual. Annars kanske det kan bli svårt att få veta speciella "moves" eller så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Spelet är ganska enkelt, så man skulle lätt kunna klara sig utan manualboken....;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Instruktionsboken är inte värd 149 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mtx Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 mm men alla atakerna kan ja ju fråga om här eller??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimmu Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 jag fick med manual bok men jag har aldrig läst den,och ändo klarade jag mig bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 269 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 mm men alla atakerna kan ja ju fråga om här eller??? Attacker och attacker... man bara sprutar med vatten sprutan, gör rumpstuds eller hoppar på dom. Det är väl nästan allt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Majsrud Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 köp det utan...du sparar pengar :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kippe_cool Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Köp uttan. Spelet är jätte lätt men jag lovar att du får riktigt kul med det. :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mtx Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Ok nu har ja köpt utan manual och ja är snart klar med spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Bra gjort, manualer ät mest bra om man ska lära sig fusk, men här på fuska.se finns ju i princip de fusken som finns i manualerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg