Gäst Majsrud Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) Jag undrar bara om James Bond Nightfire är nått att satsa på? Det är riktigt billigt så jag tänkte att man kanske kan köpa det :P Men jag vill ju inte ha ett tråkit spel. Så kan ni hjälpa mig /Ola Redigerat 18 Oktober 2006 av Majsrud
CeZ Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Skrivet 18 Oktober 2006 Det är knappast tråkigt, och är kul att spela med polare och uppdragen, så köp det om du hittar det till ett bra pris.
Shadowbeing Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Skrivet 18 Oktober 2006 Jag undrar bara om James Bond Nightfire är nått att satsa på? Det är riktigt billigt så jag tänkte att man kanske kan köpa det :P Men jag vill ju inte ha ett tråkit spel. Så kan ni hjälpa mig /Ola Jodå, det är garanterat kul. Speciellt Multiplayer-läget.... Konstigt nog så är 1-player också roligt ;)
CeZ Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Skrivet 18 Oktober 2006 Finns många roliga uppdrag där man är lite mer "spion" än typ i andra James bond spel. Men det beror på din stil, Bara springa på och döda alla du ser eller smyga dig in, smyga dig runt och se till att helst inte bli sedd för mkt.
Rekommendera inlägg