Fisk och Potatis.
Vad Fick Ni Idag För Skolmat
Jävligt bra formulerad mening trådskaparen! "Vad Fick Ni Idag För Skolmat" VAFAN SKA DU HA STOR BOKSTAV I BÖRJAN PÅ VARJE ORD FÖR j*vla MISSFOSTER, SEN SÅ HETER DET " vad fick ni för skolmat IDAG" *knyter näven i fickan och mumlar argt*
↗ till inläggetJävligt bra formulerad mening trådskaparen! "Vad Fick Ni Idag För Skolmat" VAFAN SKA DU HA STOR BOKSTAV I BÖRJAN PÅ VARJE ORD FÖR j*vla MISSFOSTER, SEN SÅ HETER DET " vad fick ni för skolmat IDAG" *knyter näven i fickan och mumlar argt*
Ännu ett onödigt inlägg från samma användare ser jag. Varför skriva dessa alla onödiga inlägg som bara kommer att ge varningar.
Men hursomhelst.
Idag fick vi fullkorns ris och köttgryta.
FÖR ATT JAG ÄR SANPEDROS SPÖKE SOM VART "TILLFÄLLIGT" BANNAD I 27 ÅR! MUAWHWHAWHWHAHWAHWAHWHWA
Käkade nån halmysko tacofisk som smakade peck.
Var tvungen att käka typ 7 mackor nere i cafeterian för att få bort den vedervärdiga smaken... brrr....
Nån gul soppa som tydligen skulle vara thaiinspererat.. Smakade precis som soppa brukar göra i skolan. Hemmagjort och svenskt. Som tur var så fick man mackor till det.
Slask och Potatis.
(äcklig fisk)
Idag fick vi Kött-gegga....
Vi får alltid välja mellan minst tre rätter i matsalen. Det enda jag kommer ihåg av dagens meny är det jag käkade. Wallenbergare och potatis.
gröt^^
Typ, kyckling-wok.
Vi fick världens starkaste (och äckligaste) chiligryta idag med ris. Usch!
nå risgrej med fisksås och en lyckokaka (smaka gott :D )
fisksoppa eller nått liknande
laxpannetter och potatis :cry:
Matoljesoppa med köttbullar i.
Äckligt.
Köttfärssås och makaroner.
GOTT!! GOTT!! GOTT!! GOTT!! GOTT!! GOTT!!!
MExikansk skit blää :P
Idag fick vi Fisk med Potatis. det smaka apa :(
Fisk och Potatis är öndå rätt gott på vår skola :)