Glader73 Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Kan nån hjälpa en dum f*n med en utförlig beskrivning om hur jag använder DeviceHook och hur jag nergraderar min firmware till 1.50, för det måste jag väl göra för att kunna spela nerladdade spel. Nu har jag PSP 2.0. Har försökt några gånger men får inte nåt att funka. :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) uppdatera till 2.5 eller 2.6 sedan nedgraderar du med hjälp av Automatiska exefiler som jag postat förut PS. Alldrig att du är 33 år gammal Redigerat 20 Oktober 2006 av Zeem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Glader73 Skrivet 20 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Tack för hjälpen Zeem :) Varför tror du inte att jag är 33? Vi gamlingar gillar ju oxå spel och prylar ;) Hur funkar devicehook då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 http://www.fuska.se/forum/Nedgradera_Psp_F...150-t51729.html här e hans guide :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Tack för hjälpen Zeem :) Varför tror du inte att jag är 33? Vi gamlingar gillar ju oxå spel och prylar ;) Hur funkar devicehook då? Jag håller på med en ultimat PSp guide postat om någon (några veckor när den är klar. Jag hinner ej med så mycket nu i åttan,för mycket prov och sånt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg