ajar Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Tjena, jag är med i en clan på CoD UO och killen som reggade mig har bett mig om att ladda ned ett program kallar "Xfire", ett program som stöder online-claner. Man kan även chatta där och det liknar Messenger ganska mycket. Är det någon som vet om det är säkert att ladda ned programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Ja, det är säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Tack för att du kunde svara så snabbt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 np! du vet väl VAR man laddar ner va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jadå, jag har laddat hem det men när jag skulle skapa en användare så stod det att det inte var säkert så jag ändrade mig, men programmet är fortfarande kvar på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Stod det att det inte var säkert? såvida du inte laddar ner något via xfire, och använder det bara till att chatta så är det säkert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Xfire är säkert, det brukar tillkomma när man köper en del spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Då ska jag ladda ner det, tack för hjälpen, båda två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.