unix Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Tja! Det funkar inte att bli member med Visa Card. Någon som vet varför? Jag ger pengar oxo till den hjälper mig så att ja kan bli member. //Rsmaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 fel konto nummer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbebobbe Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 adda mig på msn [email protected] så ska jag försöka att hjälpa dig ok? upp till dig är bra på rs m.m skaer om rs och så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Min kompis hade också sån problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 fel konto nummer? Nej! Det står -> Invaild Number om det skulle vara fel konto nummer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 tässta om några dagar igen >.> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharky Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 när jag skulle testa så gick de inte heller med visa card Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg