💬
Logga in
Fuska.se

Lost

29 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Jag gillade Lost väldigt mycke den första säsongen för då var allt lite mystiskt och spännande men allt har dragits ut så enormt att det inte är ngt spännande längre och det blir bara fler och fler frågor kring allt. Och det jobbiga är ju att man vet aldrig när det kommer att ta slut för så länge serien fortfarande är populär så kommer dom att fortsätta att spotta ur sig säsonger för att tjäna så mycket pengar som möjligt. Vilket leder till att vi fortfarande kommer att sitta och titta på Lost om fyra år och då är det inte säsong 3 utan säsong 30.
26 Oct 2006

engelska versionen har det bara visat 1 säsong ju? + är anndra nu..

Nivå 4 · Lärling

de har blivit helt wierd nu när de är vid the others :S, inte lika bra iaf.

27 Oct 2006
Nivå 3 · Lärling

Det jobbiga är, att jag såg inte första säsongen så jag fattar inte ett piss från dom nya avsnitten. :(

28 Oct 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Förra avsnittet blev en besvikelse, förstod typ ingenting, störigt med alla tillbaka-blickar i karaktärernas liv. Det drar bara ut på avsnitten och gör de otroligt långtråkiga ibland.

16 Nov 2006

Min storasysters kompis har sagt att det slutar med att det är en dröm. :lol: :kung:

Nivå 2 · Novis

Jag tycker att lost e för segt i handlingen, jag orkar inte ens kolla ett helt avsnitt

Nivå 4 · Lärling

Det är bra men också väldigt segt som så många tycker.

och tillbakablickarna kan vara bra ibland,men dem borde iallafall bli kortare tycker jag.

17 Nov 2006
Nivå 5 · Fuskare

Jag tittar på Lost,men jag tycker det har börjat spåra ur... händer inget.

20 Dec 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Lost går ut på att LÖSA mysterier!!! DET E SKIT ROLIGT..

jag har kommit på att en kille är samma från australien som e med de andra och att Nadia som Sayid gillade , locke inspekterade ett hus till henne..

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in