Zeem Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 (redigerat) Som ni ser så håller guiden på att uppdateras. Man kan nu nedgradera alla psp. Guide kommer. Redigerat 31 Oktober 2007 av Zeem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FabrikatioN Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Nöjer mig nog gott och väl med min M33 a ;D Tyvärr så är den på service och jag tror jag kommer få ett nytt. Men det kan jag ju flasha igen liksom, alltid kul med ett nytt psp (om det blir det). LCD skärmen hade ju massa döda pixlar i centern så säger dom att dom inte kan laga det och jag får tillbaka den som den var så ska jag nog överklaga och gå ut med att jag ska ha ett nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 hur gick det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 dags för en upptadering kanske :)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Ellerhur... Vi är på 4.01 M33 nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg