DarKElitE Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Hej all! Jag undrar vad oblivion är för spel och om det är bra. (har tänkt skaffa det). :medieval: :medieval: :medieval: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Köp det!Sen kan du be mig om hjälp till det(se min signatur)! :D Det är ett väldigt bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Oblivion är ett medelmåttigt spel, därav mina kritiska kommentarer i samtliga OB-trådar. Du får helt enkelt njuta av underhållning i ungefär 120-150 timmar, vilket ändå är hyfsat mycket. Om du däremot vill ha ett spel som du kan spendera flera tusen timmar framför, råder jag dig att införskaffa Morrowind, föregångaren till Oblivion. Morrowind har sämre grafik och stridssystem, men exakt allt annat är mycket bättre än uppföljaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 24 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 ok! Tack killar/tjejer!! :cool: :) jag har skaffat oblivion nu men har fastnat :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.