Xynthiar Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Skrivet 22 Oktober 2006 Tjenare! förut fanns det en burning crusade verision av modelviewer på curse.gaming, men nu kan jag inte hitta den längre! e det nån som vet var den är plz plz plz?
Snake Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Skrivet 22 Oktober 2006 Burning Crusade versionen av modelviewer går inte längre att få tag på. Däremot så går det att få in BC modellerna i nuvarande modelviewer genom att ladda ner Friends&Family alpha test för BC. (går att googla fram lätt)
r5ewgythijasr Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Skrivet 24 Oktober 2006 Burning Crusade versionen av modelviewer går inte längre att få tag på. Däremot så går det att få in BC modellerna i nuvarande modelviewer genom att ladda ner Friends&Family alpha test för BC. (går att googla fram lätt) Går det ;s? Fungerade inte för ett tag sedan för mig..
Snake Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Skrivet 24 Oktober 2006 Fungerar fortfarande för mig. :0 Däremot så har en del modeller slutat att 'funka'. Helt vita och har inga animationer. ;<
Xynthiar Skrivet 24 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) Funkar be och draenei? :S Redigerat 24 Oktober 2006 av BloodRogue
Snake Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Skrivet 24 Oktober 2006 Ja, och så kan man även välja Broken (korrupterade Draenei NPCer i Outland), Naga och Skeleton som ras av nån anledning. :o All typ av gear funkar på de nya raserna och 'mob' raserna.
Xynthiar Skrivet 27 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 27 Oktober 2006 funkar inte :( kan inte hitta model.mpq!! finns inte med i "closed beta" =( kan man fixa de på nått sätt?
Rekommendera inlägg