Gäst poja2000 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 dags för mig att få ett nytt dataspel.kan ni ge tips på ganska långa dataspel och det ska va rollspel,äventyr eller strategi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 ja skulle ge dej ettt råd om The simpsons hit & run fast de e inte så långt ( ja klara ut de för 10 min sen :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 aaa men kan ni ge tips om spel som är långa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Legacy of Kain Defiance är ett bra spel!! Men det finns inte i sverige tror jag men man kan köpa det från internet. Det finns 13 chapter. Man är två vampyrer Man börgar att vara vampyren Kain sen på chapter 2 får man vara Raziel så går det så till 13 men det är ganska klurigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_youn Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 kan non h¨jälpa mig att få en cd-ke till cs snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 har det nåt med det här och göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 the simpsons hit and run har jag på ps2 och man behöver bara göra uppdrag det är ganska lätt om man vet det ;) köp typ runaway eller nått :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Nej! Är ni galna eller? Lyssna på mig nu... :D Allt handlar om tålamod, köp inget spel just nu utan vänta på följande spel: Battlefield: Vietnamn Half-Life 2 Hitman 3: The Contracts ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Köp dom hära spelen: Rollspel:StarWars:Knights of the Old Republic. Äventyr/Action: StarWars Jedi Knight: Jedi Academy. Strategi: StarWars Galactic Battlegrounds: Saga Ha kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiXoN Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Hmm.. om jag ska va ärlig så bryr jag mig inte om nått nytt spel :) jag lirar CS och WC3 TFT ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 ....Jajamensan då ver vi det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiXoN Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jajaja.. :) tycker iaf de spelen är kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.