ThePunisher Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 tja Vet nån om det finns någon sida där man kan slå upp olika ackord till gitarr? alltså att om jag vill veta hur ackord G är så skriver jag in det i någon sök grej och så kommer de upp hur ackordet ser ut? PS. jag vet ju hur ackord G är ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Min kompis tipsade mig om basmatta.com, där borde du hitta ackord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 hittade inget när jag sökte på sidan :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNoiceR Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Här har du http://home.swipnet.se/~w-44233/info.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 26 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 tack så mycket, det var till mycket hjälp ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.