Hohojnen Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) Jag har installerat the sims 2, men när jag ska starta det står datorn bara och tänker, sen efter ca 5 min kommer det upp att spelet inte svarar och så stänger det av sig själv. Jag får bara upp den första delen där det står the sims 2, inget mer. Vad kan det vara för fel? Någno som vet? :huh: Redigerat 24 Oktober 2006 av Hohojnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Datorn uppfyller nog inte kraven. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hohojnen Skrivet 26 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 (redigerat) Okeej... Kan man göra något åt det, eller måste amn typ köpa ny dator?? :blink: Redigerat 26 Oktober 2006 av Hohojnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Man kan köpa nya delar. Eller ta från en annan dator som är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Okeej... Kan man göra något åt det, eller måste amn typ köpa ny dator?? :blink: Vet du hur bra din dator är? Du borde kunna kolla det viktigaste om du högerklickar på den här datorn och väljer egenskaper och tittar där det står Dator: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg