clanke Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Någon som vet hur man får titan och goddess of fate som paradox cup? Behöver bara dom. snälla svara :( :( behöver verkligen hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Du ska gå upp i forms typ Valor,Wisdom,Master,Final Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
clanke Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Har valor i fullt(7) wisdom i 6 master i 6 och final i 6 och så har jag en kompis som har alla i fullt och ändå inte fått cupperna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 då är det fel på ditt spe, i såfall-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
clanke Skrivet 4 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 :( , Har du cuperna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 :( , Har du cuperna? Efter att du har levlat upp drive-formerna finns det en sak till att göra innan cuperna blir tillgängliga, och det är att besegrat Saix. När du har gjort det är det bara att återvända till Olympus colluseum och gå till Hades rum (där du mötte Auron första gången). Prata sedan med Hades för att starta en av cuperna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
clanke Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jag har klara Xemnas, och det funkar ändå inte kan jag behövar klara Titan och Goddes of Fate med poängen som det står i mission, för jag har klarat pain and panic cup och cerberus cup på mission i första arenan och andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KH_JIPE Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jag har klara Xemnas, och det funkar ändå inte kan jag behövar klara Titan och Goddes of Fate med poängen som det står i mission, för jag har klarat pain and panic cup och cerberus cup på mission i första arenan och andra. jag har klarat fram till och med sista bossen men vill inte klara han förren jag e level 99 och har allt det bästa så jag synthensizar nu som bara den. ..men är du i level 99 eller??... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Men klara ut cuperna med samma poäng då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KH_JIPE Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 du måste ha summon i level 7 också!! plus alla drive-formerna!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Hur många Drive former finns det? Jag har Valor, Wisdom och Master, men finns det fler? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZELDA-LEGEND Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Någon som vet hur man får titan och goddess of fate som paradox cup? Behöver bara dom. snälla svara :( :( behöver verkligen hjälp du måste ha alla former i lvl 7 och summon lvl 7 :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg