Snake Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Är själv survival (40) och det funkar utmärkt. Har mer liv än min lvl 47 shaman kompis. : ) Redigerat 2 November 2006 av Snake
Hunted Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 mej men när du lv'ar till 10 eller lite högre, åk till duskwood och träna där =D det lönar sig ska du veta. och bästa hunter tallent är INTE beastmastery, jag varnar dig, och ta defenetift inte survival, det är sämst. markmanship är bäst i PvE (player versius dator eller något) och PvP (player vs Player) eh? använd tallents i 1 sak och ändast 1 sak så kommer du äga totalt, när du blandar är du medel eller sämre på 2 eller 3 st olika tallents i tallent tree så man ska satsa på endast 1 sak, personligen tycker jag markmanship när man kommer upp i 51, i AV lönar det sig att kunna critta 1500 med aimed shot om inte mer (beroende på ens agility)
Rallypacker Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 Beastmastery e bäst i PvE öhh inte riktigt men...
Gäst DonKeN Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 Beastmastery suger på endgame instancerna! Man ska ha markship för End-Game instances!
yoZhi Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 jaja, vi behöver inte diskutera mer nu, han har fått svar på sin fråga...
pojken12345 Skrivet 3 November 2006 Rapport Skrivet 3 November 2006 men smarta sätt att komma till elwynn forrest snabbast genom wetlands, först va i menethrill harbror och gå utanför det på bron gå över bron och dö på andra sidan och dö också när du är vid orcherna i tunneln och då kommer du till Loch Modan
Sidney Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Skrivet 3 November 2006 mej men när du lv'ar till 10 eller lite högre, åk till duskwood och träna där =D det lönar sig ska du veta. och bästa hunter tallent är INTE beastmastery, jag varnar dig, och ta defenetift inte survival, det är sämst. markmanship är bäst i PvE (player versius dator eller något) och PvP (player vs Player) Vad menar du med "31/20/0" ?
Gäst DonKeN Skrivet 3 November 2006 Rapport Skrivet 3 November 2006 Alltså 31 på bestmastery, 20 på markship, och 0 på survival.
Gäst vafan Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 (redigerat) Beastmastery e bäst i PvE markmanship e mkt bättre till alt. instances=dps raids=dps pvp=dps markmanship=dps beastmanastarygör så att ditt pet tar mer skada men pettet tar inte mkt skada endå så ta markmanship! ;P aimedshot,mortalshot etc dom äger- min level 60 critade 2600 med aimedshot. Redigerat 15 November 2006 av vafan
Rekommendera inlägg