Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Är själv survival (40) och det funkar utmärkt. Har mer liv än min lvl 47 shaman kompis. : )

Redigerat av Snake
  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

mej men när du lv'ar till 10 eller lite högre, åk till duskwood och träna där =D det lönar sig ska du veta.

och bästa hunter tallent är INTE beastmastery, jag varnar dig, och ta defenetift inte survival, det är sämst.

markmanship är bäst i PvE (player versius dator eller något) och PvP (player vs Player)

eh? använd tallents i 1 sak och ändast 1 sak så kommer du äga totalt, när du blandar är du medel eller sämre på 2 eller 3 st olika tallents i tallent tree så man ska satsa på endast 1 sak, personligen tycker jag markmanship när man kommer upp i 51, i AV lönar det sig att kunna critta 1500 med aimed shot om inte mer (beroende på ens agility)

Skrivet

Beastmastery suger på endgame instancerna! Man ska ha markship för End-Game instances!

Skrivet

men smarta sätt att komma till elwynn forrest snabbast genom wetlands, först va i menethrill harbror och gå utanför det på bron

gå över bron och dö på andra sidan och dö också när du är vid orcherna i tunneln och då kommer du till Loch Modan

Skrivet

mej men när du lv'ar till 10 eller lite högre, åk till duskwood och träna där =D det lönar sig ska du veta.

och bästa hunter tallent är INTE beastmastery, jag varnar dig, och ta defenetift inte survival, det är sämst.

markmanship är bäst i PvE (player versius dator eller något) och PvP (player vs Player)

Vad menar du med "31/20/0" ?

Skrivet

Alltså 31 på bestmastery, 20 på markship, och 0 på survival.

• 2 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

Beastmastery e bäst i PvE

markmanship e mkt bättre till alt. instances=dps raids=dps pvp=dps

markmanship=dps

beastmanastarygör så att ditt pet tar mer skada men pettet tar inte mkt skada endå så ta markmanship! ;P aimedshot,mortalshot etc dom äger- min level 60 critade 2600 med aimedshot.

Redigerat av vafan
  • Skapa ny...