Hoppa till innehåll

Hur Använder Jag 2 Knivar...


Sidney

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

mej men när du lv'ar till 10 eller lite högre, åk till duskwood och träna där =D det lönar sig ska du veta.

 

och bästa hunter tallent är INTE beastmastery, jag varnar dig, och ta defenetift inte survival, det är sämst.

markmanship är bäst i PvE (player versius dator eller något) och PvP (player vs Player)

 

eh? använd tallents i 1 sak och ändast 1 sak så kommer du äga totalt, när du blandar är du medel eller sämre på 2 eller 3 st olika tallents i tallent tree så man ska satsa på endast 1 sak, personligen tycker jag markmanship när man kommer upp i 51, i AV lönar det sig att kunna critta 1500 med aimed shot om inte mer (beroende på ens agility)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mej men när du lv'ar till 10 eller lite högre, åk till duskwood och träna där =D det lönar sig ska du veta.

 

och bästa hunter tallent är INTE beastmastery, jag varnar dig, och ta defenetift inte survival, det är sämst.

markmanship är bäst i PvE (player versius dator eller något) och PvP (player vs Player)

 

 

Vad menar du med "31/20/0" ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Beastmastery e bäst i PvE

 

 

 

markmanship e mkt bättre till alt. instances=dps raids=dps pvp=dps

 

markmanship=dps

 

beastmanastarygör så att ditt pet tar mer skada men pettet tar inte mkt skada endå så ta markmanship! ;P aimedshot,mortalshot etc dom äger- min level 60 critade 2600 med aimedshot.

Redigerat av vafan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...