Hoppa till innehåll

Moderatorerna Missbrukar Sin Makt?


The_Ghost
 Dela

Rekommendera inlägg

Om jag får säga vad jag tycker,var inte Corpsegrinder någon bra moderatar,som gillade sin "makt" för mycket.Moderatorer som nico och No fear gör inte så,utan bara ibland gör fel.Ingen kan vara perkeckt i allting,men vi fär hoppas att admin vat rätt peroner för att bli moderatorer :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du har inte händelsevis tänkt på att alla i välden inte spelar wow?

 

Citerar reglerna;

Ifall du blir varnad och anser att du blivit detta utan anledning så kontakta ENDAST den moderator som har givit dig varningen för diskussion!

Samma sak gäller tillsägelser och även låsta trådar. Som 98% av alla medlemmar faktiskt gör istället för att bryta mot fler regler.

Vissa moderatorer är för hårda på §1.11 det tycker jag också, men som sagt, citatet talar rätt bra för sig självt.

 

Kul att du gillar våran insats! :)

 

Eller föressten, låter tråden vara öppen en stund till, såvida den inte spårar ur så kan det ju kanske bli diskussion och inte bara en "j*vla MODERATORJÄVEL SOM LÅSTE MIN TRÅD"-tråd

Vem har sagt något om WoW jag tog det som exempel.

 

Ok i vissa fall (de flesta) bör man kontakta en moderator men i vissa klockrena fall där ingen regel är bruten borde man inte behöva slösa tid på att debattera med en moderator dessutom så kankse vissa blir lite småskrja för att bli bannade eftersom vissa moderatorer skicka ut varningar hej vilt till allt och alla.

 

De flesta av er gör ett bra jobb men det krävs bara att en missbrukar sin makt för att det ska bli fel. (Jag säger inte vilka och jag säger inte hatt jag måste ha rätt)

 

Tack för att du låter tråden vara öppen ett tag till, jag har sett många liknande trådar som har blivit låsta dirket utan någon riktig anledning

Redigerat av The_Ghost
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Alla moddar gör ett bra jobb och dom missbrukar knappast sin makt utan snarare borde dem låsa mer trådar. Men det är ju lite överdrivet ibland kan jag hålla med om...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

The_Ghost, är du fortfarande kvar? Skulle du inte lämna detta idiotiska jävelforumet bara för att alla moderatorer är så fanskaps dumma i huvudet? :/

 

Aja, TG, är det inte bättre att du blir moderator och visar oss hur man ska vara? Det är en väl superb idé? Så kan du få alla PM om trådarna du låser osv. Sedan kan du ta och läsa igenom alla trådar som skapas om moderatorna som gör ett skitjobb. Det är väl en jättebra idé, eller hur? :)

Eller varför inte bara fortsätta grina och sticka från detta forum som du skrev i ditt första inlägg. <.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu orkar jag inte längre spendera tid på ett forum där det enda admins verkar ha för sig är vem som kan låsa flest trådar och varna flest personer.

Idag fick jag ett medelande av en admin (Jag säger inte vem) som påstod att mitt inlägg där jag svarade på om ett spel var kul eller inte var 1.11.

Moderatorerna missbrukar denna regel och de misssbrukar dessutom 1.25 och 1.13. Moderatorerna låste en tråd som handlade om vilken klass och ras man gillade mest i WoW för att den var 1.13 problemet är att en omröstning kan ha 10 svar och i wow finns det ca 40 blandningar av raser/klasser.

Jag själv har fått två trådar låsta (En erkänner jag borde låsas jag hade inte läst reglerna ordentligt) men den andra låstes pga 1.13 frågan var vad tycker ni om rp i wow,

ok vissa kanske tycker att det är 1.13 men att fråga vad folk tycker om något som det kan ha 1000000 svar jag har också sett trådar som har blivit låsta pga att de handlade om hur moderatorer missbrukar sin makt så det kmmer inte förvåna mig om denna tråd kommer låsas snart men då har jag i alla fall fått ut mitt medelande så jag bryr mig inte. Idag har jag bestämmt mig för att lämna Fuska.se tills dess att moderatorena slutar att tävla om vem som låser mest trådar och förstår att de egentligen är här för att hjälpa oss på forumet inte försöka visa att de är bättre än oss. Men ni ska veta att idén om sidan var utmärkt men att det förstördes av maktgalna moderatorer

Tack för mig och tack för denna tid fuska.se och dess medlemmar

 

PS. Den dagen då moderatorerna blivit rättvisa så ska jag komma tillbaka

 

// Dark Real

 

Det finns bara en admin, the one and only.

 

Jag tycker inte att moderatorerna missbrukar sin makt. Ni som tycker det får f*n i mig sluta gnälla. var inte så j*vla känsliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...