Hoppa till innehåll

Moderatorerna Missbrukar Sin Makt?


The_Ghost
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker inte att moderatorerna missbrukar sin makt. Ni som tycker det får f*n i mig sluta gnälla. var inte så j*vla känsliga.

 

Varför skulle man bara strunta i det? Är det någonting man inte tycker om ska man självklart ta upp det för diskussion.

 

Förövrigt känns det faktiskt lite löjligt när moderatorerna skickar ut tillsägelser mer än en månad efter att överträdelsen inträffade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med, jag fick en varning för min tråd "Vilket var det senaste spelet du spelade". Jag blev varnad för 1.13 när den hade funnits i cirka 3 månader, dessutom låste de aldrig tråden efter sig.

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha va löjligt. Den borde väl inte bryta mot 1.13, eller?

I sådana fall borde de väl låsa ett antal trådar i skolforumet. Kanske de som handlar om vad det var för mat i skolan idag, värsta lärare eller vilken mattebok man har?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni mods bara tävlar om eran fucking status, om inte ni hade makten att ge mig en varning hade jag klappat till er hela högen  :)

 

Statusen ni tävlar om är, vilken mod som är fräsigast, vem som kan få gammla Maskaran förbannad på kortast tid.

Vem som ger mest respekt inom det nya användarna, vilka som kan ge mest nävar alsmektighet.

Jag syftar inte på Nico och några till som jag tycker har hållt sig utanför denna "tävling".

Ni jag syftar på vet vilka ni är, och i det gruppforumen dessa mods inte är med i snackas det utav h*lvete om dom.

Ni vill att folk ska lyda reglerna, det är ju omöjligt.

Ni kommer bara på nya regler hela tiden.

 

"Inga forumlekar"

"Inte sälja byta användarnamn"

"Bara staffen får klistra upp trådar"

Jag tror inte ni insett hur löjliga reglerna låter, och hur otroligt fåniga det är.

"Läs reglerna så slipper ni åka på en varning" sa en mod till några, det ironiska är att denna mod har haft mer än dubbelt så många varningar som jag har...

Tsss.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu råkar det vara så att de reglerna som du listade har aldrig någon moderator föreslagit, av de regler som finns kan jag inte komma på någon på rak arm som någon moderator har kommit på... En eller två kommer från medlemmar, resten kanske du kan klura ut själv...

Vi ser bara till att reglerna efterföljs - sedan om många regler är idiotiska eller inte är inte min sak att svara på, men jag skulle absolut inte använda alla om jag skapade ett eget forum.

Samtidigt så är det reglerna som gör att fuska.se existerar. Tyvärr. Vet att jag har nämnt det tidigare, kan väl förklara lite närmare om du vill någon gång...

Därmed inte sagt att alla är nödvändiga.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Självklart är det inte moderatorernas fel att reglerna är i diarékvalité.

Men att moderatorerna utnyttjar sin makt är en sak som är säker, sedan som jag sa förut är Nico och 3 till undantag om någon vill veta vilka skriv ett gb ;).

Men det är ändå rätt ironiskt hur en del mods går till väga.

Om jag hade varit mod hade jag inte hållt på som vissa gör här, gå runt och spela guds änglar.

Nu när en av de mildare modsen är kickade blir det ännu mera de hårdhänta som styr.

Visst blev jag väll lite chokad när Admin valde CG som mod, men i slutändan fixade han det bra tycker jag.

 

 

Obs, efter att kollat igenom reglerna än en gång och läst på hur sidan skulle vara utan en speciell regel har jag helt ändrat åsikt.

PÅ EN ÄNDA KOLL.

Reglerna ser rätt nödvändiga ut när man kollar på dom, yeez nu blev jag halvt chokad...

Ja... Jag får väl erkänna mig besegrad även om jag ogillar en dels attityd...

Redigerat av MascarPone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker inte att moderatorerna missbrukar sin makt. Ni som tycker det får f*n i mig sluta gnälla. var inte så j*vla känsliga.

 

Vad jag menar är att man inte behöver flippa ut och starta några ilskana trådar bara för att man fick en tillsägelse. "Åh nej ! jag fick en tillsägelse ! Moderatorerna missbrukar sin makt !" Varför inte bara fatta vinken och skärpa sig ? Det är bara meningslöst att gnälla, då det knappast kommer hjälpa någon utan bara skapar dålig stämmning.

 

Ok, det där med en månad håller jag med om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan hålla med om att moderatorer missbrukar sin makt i början men inte senare.. Annars är dem ju bra och ha. Jag anmälde den där WoW-tråden flera gånger men inget hände men nu verkar det som att moddarna har lyssnat på nån...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...