Hoppa till innehåll

Var Ni Nånsin Rädda


Gäst Umbreon_Moon

Rekommendera inlägg

Zelda är inte läskigt, utom kvaliteten på spelen. Det är läskigt. Läskigt dåligt.

 

Haha! Jodu, din fanboy. Det är underhållande att läsa sånt här. Jag svarar lite enkelt.

 

-Jag är fjorton och har varit det sedan jag blev det. Jag har ingen anledning att ljuga om min ålder. Föresten så stavar du riktigt dåligt för att vara 17 år.

 

-Mitt heta spel? Det beror ju på vad man anser vara ett "hett" spel. Jag förmodar att du menar dumma licensspel från 2000-talet. Men jag är inte så dum att jag köper sånt skräp. Nej, jag föredrar faktiskt spel från 90-talet och sent 80-tal.

 

-Varför ska jag hålla mig borta från 64-delen? Jag har ju haft Nintendo 64 sedan 1998. Jag har väl lika stor rätt att vara här som alla andra.

 

Varför antar du att man är en 10-åring som gillar hiphop och hatar Nintendo bara för att man inte gillar Zelda. Alla har sin smak och tycker olika om saken. Du bestämmer inte vad andra ska tycka om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Zelda är inte läskigt, utom kvaliteten på spelen. Det är läskigt. Läskigt dåligt.

 

Om du spelar 80-talets och 90-talets spel så varför tycker du att Zelda OOT är så skrämande dåligt? Om du nu spelar Nintendo 64 så borde du veta många mycket snyggare 64 spel än Zelda OOT, så säg något av dom spelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du spelar 80-talets och 90-talets spel så varför tycker du att Zelda OOT är så skrämande dåligt? Om du nu spelar Nintendo 64 så borde du veta många mycket snyggare 64 spel än Zelda OOT, så säg något av dom spelen.

Ett spel blir inte bättre ju snyggare det är. Men jag listar gärna några spel som är bättre än OOT.

 

Super Mario 64

Mario Kart 64

Mario Party(alla tre)

Mario Tennis

Mario Golf

Paper Mario

Super Smash Bros.

Lylat Wars

Banjo-Kazooie

Banjo-Tooie

Conker's Bad Fur Day

Diddy Kong Racing

Bomber Man 64

 

Bara lite från toppen av mitt huvud.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(K.K. Slayer @ 28/10-2006 12:28:03)

Om du spelar 80-talets och 90-talets spel så varför tycker du att Zelda OOT är så skrämande dåligt? Om du nu spelar Nintendo 64 så borde du veta många mycket snyggare 64 spel än Zelda OOT, så säg något av dom spelen.

Ett spel blir inte bättre ju snyggare det är. Men jag listar gärna några spel som är bättre än OOT.

 

Super Mario 64

Mario Kart 64

Mario Party(alla tre)

Mario Tennis

Mario Golf

Paper Mario

Super Smash Bros.

Lylat Wars

Banjo-Kazooie

Banjo-Tooie

Conker's Bad Fur Day

Diddy Kong Racing

Bomber Man 64

 

Bara lite från toppen av mitt huvud.

Vänta lite nu.. påstod jag att spelen blir bättre pga kvaliten? ååå jag kan ju säga att lylat wars,banjo-kazooie,conker,diddy kong och bomber man och resten är inget mot zelda oot även om få av dom spelen du nämnde är ganksa bra. Zelda OOT är det bästa som gjorts till 64. Jag tror att det finns många som håller med mig också så känn dig :EGD

Redigerat av Bluesteel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag sket ner mig tre gånger om när link börja snacka med Great deku tree, alltså fy faen vad skjukt eller vad... sen när jag gick in i trädet så stängde jag av och elda upp mit 64 och börja spela kirby till nes.

 

Eldade du upp ditt N64?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta lite nu.. påstod jag att spelen blir bättre pga kvaliten? ååå jag kan ju säga att lylat wars,banjo-kazooie,conker,diddy kong och bomber man och resten är inget mot zelda oot även om få av dom spelen du nämnde är ganksa bra. Zelda OOT är det bästa som gjorts till 64. Jag tror att det finns många som håller med mig också så känn dig :EGD

Jag tycker det mer känns som om du äger dig själv. Varför ska jag anpassa mig till dig? Svara på den frågan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...