Gäst Xarph Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Vet nån hur man byter namn på sin katt?? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 På Hunters pet? höger Klicka på pet sen rename! eller? menar du dom man köper så går det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Men på sina tamade pet så kan man bara byta namn en gång sen så måste du skaffa nytt pet om du vill ha ett annat namn :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 vadå tamade pet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 adrian: jo et "tamed pet" är en hunters "beast" som hjälper huntern krossa sin "enemy" snälla visste du inte det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 men jag har en katt :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Har du en liten katt som bara springer efter dig och gör ingenting? isåfall kan man inte byta namn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 men jag har en katt :gitarr: lol? n00b is the shit. Menar du en katt som du har i en bur som ligger i backpacken eller en katt som hunter pet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 i backpacken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 i backpacken Då kan du inte byta namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Hur fick du den katten!? :P (sry för oftopic) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Hur fick du den katten!? :P (sry för oftopic) Jag kör mest Horde,men jag tror att han fick den av en tjej i SW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg