FreakyStyley Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Snela hjelp mig!!!jag har fasnat på banan (inflitration of the core ship)!!! :( hjelp mig!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bebban_31 Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 (redigerat) Kanske kan hjälpa dig. Var har du fastnat :student: Redigerat 27 Oktober 2006 av Bebban_31 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Kanske kan hjälpa dig. Var har du fastnat :student: ja bra men jag klarade banan :) fast har fasntatt på den där banan när man ska sticka från planeten på tid :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag fuskade mig igenom den delen xD Men borde inte ha gjort det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Nae, det är inte värt att fuska sig igenom spelet men efter många tappra försök så går det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg