💬
Logga in
Fuska.se

Lönnmördar Filmer

25 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Hejsan på er allihopa. Jag säker efter bra filmer som handlar om lönnmördare. DEt behöver inte vara dom allra bästa a filmerna några b-filmer duger också bra.

Leon

Grymmt bra film :)

Nivå 3 · Lärling

The Bourne Idendity, den är riktigt bra.

28 Oct 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Mitt tips till dig är Leon, en mycket bra film. Enemy At the Gates är också bra.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Oss Torpeder Emellan handlar ju om en lönnmördare men det är också en komedi, men den är starkt rekommenderad!

@Dolphin: Enemy At The Gates är ett Krigsdrama baserad på verkliga händelser och personer, verkligen ingen lönnmördarfilm!

Nivå 4 · Lärling

Leon är riktigt bra

↗ till inlägget

Oss Torpeder Emellan handlar ju om en lönnmördare men det är också en komedi, men den är starkt rekommenderad!

@Dolphin: Enemy At The Gates är ett Krigsdrama baserad på verkliga händelser och personer, verkligen ingen lönnmördarfilm!

@Tack för din onödiga upplysning, Rapto. Oss Torpeder Emellan är inte heller än "lönnmördarefilm" om man ska vara så petig.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #8

Har sett lite på den oss torpeder emellan, det kan vara komedi romantik bara det är med lite lönnmord. Själv vill jag tipsa om the matador den är rätt så bra. Ska försöka få tag på leon. Har kolllat lite om den och den verkar bra.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det handlar om en lönnmördare samtidigt som det är en komedi, den handlar iallafall mycket mer om lönnmord än Enemy At The Gates gör.

Ps. Jag heter Ripto, inte Rapto.

Nivå 2 · Novis

vet inte om de är en "lönmördarfilm" men Liftaren är grymt bra

29 Oct 2006
↗ till inlägget

Det är snarare en komedifilm där filmen handlar om lönnmördare, det är ju betydligt mer komedi i den filmen än vad det är "lönnmördare film". Det är allt jag har och säga om saken, Rapto.

Nivå 11 · Veteranfuskare

oddy ställde aldrig något krav om vilken genré filmen skulle vara i, alltså går det lika bra med en komdei som handlar om lönndmördare.

Senast ändrad:

30 Oct 2006
Nivå 5 · Fuskare

HERRE GUD vad dolphin hålelr på att tjafsa emot :s

OnT:

Leon är en ritkigt bra film ;)

31 Oct 2006
Nivå 7 · Fuskare

james bond är väl en lönnmördarfilm

1 Nov 2006
Nivå 6 · Fuskare

den är nog ingen direkt lönnmöradfilm ogri... 8-)

Hade tänkt skriva Leon så fort jag såg tråden(trode jag skulle vara först). Men det var några som han före. Iaf Leon, många här verkar ju tycka om den så den får du nog sätt in i videon och slå upp en läsk och sätta dig och kolla på den ;)

Senast ändrad:

4 Nov 2006
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #16

Måste försöka hitta leon någonstans nu. OChDet kan vara vilken b film och genre som helst bar dom utför ett lönnmord i filmen.

5 Nov 2006
Nivå 5 · Fuskare

Matador. Det är typ en lönnmördar-komedi med Pierce Brosnan.

Nivå 4 · Lärling

Som dem flesta andra säger, Leon, ruskigt bra film.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
Kan inte komma på någon för tillfället som ingen annan redan sagt men som de flesta har sagt så är Leon en riktigt bra film.
Nivå 2 · Novis

Mr & Mrs. Smith :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in