DDDD Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 I jak and daxter 1:an så står det på baksidan att man ska stå inför ett fruktansvärt val jag har klarat ut spelet men jag har inte märkt det vet nån vad det är?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Det är valet Daxter gör i slutet, om han ska önska att hela värdlen får vila i frid igen eller om han ska bli tillbakaförvandlad till människa. Självklart väljer han att världen inte ska få innehålla några krig och alla ska leva i fred. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 jag minns inget sånt....konstigt hur många power cells hade du när du klarade ut det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 För att få "Secret Ending". Måste du ha allt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 jag minns inget sånt....konstigt hur många power cells hade du när du klarade ut det Jag har klarat spelet men inte Secret Ending som jag tror du syftar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 secret ending?? jag har 100 power cells har jag sett den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg