DDDD Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 i jak 2 renegade så är jag fast i tornet med stridsvagnen har nån ett trick så man klarar det lättare?? p.s jag menar uppdraget där i missíons står det"blow up all ammo"eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Du ska spränga alla behållare med ammunition i, använd ett av dina vapen och skjut sönder de. Rusa sedan ut genom dörren så att du själv inte sprängs i småbitar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 men jag klarar det inte jag dör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Vilket vapen använder du? Det gula är rekommenderat eftersom det har mycket ammunition och skjuter relativt snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 öh jag hinner tänka 20 sek innan stridsvagnen dödar mig dessutom tänker vi inte påsamma uppdrag jag har inte ens fått vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 han menar.. När man ska levarera en bomb... Till ett ställe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 öh jag hinner tänka 20 sek innan stridsvagnen dödar mig dessutom tänker vi inte påsamma uppdrag jag har inte ens fått vapen Isåfall så ska du bara springa fram och slå eller sparka sönder tunnorna, och hoppa undan stridsvagnens skott så klarar du dig utan större skador. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 vilka tunnor?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 är det det där uppdragat i början när man blir jagad av den där stridsvagnen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 vilka tunnor?? Tunnorna med ammunution är det jag syftar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 när ser man dom?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 När man ska ta sönder de såklart, det är ju det uppdraget går ut på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg