ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Detta låter som en bra idé, men ska bara vara tillgängligt för dem som är Fuska VIP. Nej men du skulle ju tvunget upprepa det jag sa. Det var jag som kom med denna idé, inte du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) Skriver aldrig i gästböcker och jag betalar aldrig för fuskaVIP så det spelar ingen roll. Redigerat 29 Oktober 2006 av QuikSilver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 mIRC är väl en bra lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 mIRC är väl en bra lösning? Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Ett chattprogram: http://www.fuska.se/forum/Att_Fou_Igoung_Mirc-t60107.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jaha.Jag brukar inte chatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.