Gäst alan.shalaji Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Ett askul spel. Slavehack går ut på att komma högst upp i highscore listan. Detta gör man genom att t.ex: Sälja piratkopierade spel och filmer, hacka sig in i en bank eller någon annans konto, skaffa virus som skickar spam till andra och en massa annat. Inget av det här är på riktigt så klart :P Inga hacking/programerings-kunskaper behövs. Och det är SKITKUL :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Blev medlem. Verkar kul =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 det verkar roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 verkar ju kul. Ska testa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) Verkar kul :) EDIT2:fattar nu sktit kul! kan sälja några IP's med lösen men det kostar EDIT:Orkar inte fråga Alan men hur får man tag på IP's och sånt? Fattar noll! Redigerat 28 Oktober 2006 av Techno Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Skitkul :D Men assvårt i början ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Hur mkt får jag för 20 IP's med lösen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) Verkar kul :) EDIT2:fattar nu sktit kul! kan sälja några IP's med lösen men det kostar EDIT:Orkar inte fråga Alan men hur får man tag på IP's och sånt? Fattar noll! Jag är nybörjare så jag har faktiskt ingen aning heller :P Vi här på fuska kanske kan bilda en "klan" där vi delar filer och sånt :cool: EDIT:Vet någon vart man kan få tag på ett antivirusprogram eller en brandvägg? Redigerat 29 Oktober 2006 av alan.shalaji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 oh jag fattar inget när man väl inne och inloggad hur ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Antivirus är inte svårt, fråga reXXirT om hans IP så kan du ladda ner det, laddar ner just nu. Brandvägg vet jag faktiskt inte. Ja en klan kanske vi kan bilda :P Jag behöver pengar till en ny processor. Vi kan kanske dela filer och IP's bank accounts som vi har crackat osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 hur ska man börja...jag mena hur hacakr man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Gå in på 1.1.1.1 och sedan nån Freeware sida kolla i loggen efter nån IP ser du en skriv in den och hacka.. Sen lär du dig resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.