kadamar Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) någon har tagit min waterwall 2.0 =( kan jag få din kadamar?(bara kopiera)har inte ännu ladda ner den tar några timmar XD men kan ge ip vart du kan ladda ner.. 255.33.234.33 Redigerat 9 Juni 2008 av kadamar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) okejj =) helst en bra firewall också =) (detta var skrivet innan han ändrade och satt till ip'n) awww vilken firewall har han? min nya waterwall är för skit =/ Redigerat 9 Juni 2008 av jirachi22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) okejj =) helst en bra firewall också =) (detta var skrivet innan han ändrade och satt till ip'n) 81.73.86.255 där har du en firewall med men ge din msn kan vi skriva där.. min e iaf [email protected] Redigerat 9 Juni 2008 av kadamar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 msn funkar inte på denna dator, men när jag ble hakad så blev jag lämnad med bara en skit waterwall, jag kan inte komma in på någon av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 msn funkar inte på denna dator, men när jag ble hakad så blev jag lämnad med bara en skit waterwall, jag kan inte komma in på någon av dom hmm okej vad har du för lvl på din waterwall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 0.9 =( =( =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 0.9 =( =( =( okej vänta då.. men du vi skriver i pm kanske admin eller nån blir sur annars:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 68.84.83.94 hackade mig och tog bort allting...=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Jag har alla grejor i Max. Ska se om jag minns läsenordet och namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Jag har alla grejor i Max. Ska se om jag minns läsenordet och namnet.Har du 5.0 i allt?:o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Hmm inte längre. Har dock logg på när en IP deletade alla mina saker... Tar väl en vecka eller 2 att fixa upp mig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Har snart Waterwall 5.0 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.