Gäst Andreasswf Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) Tjenare alla Flashanvändare! Jag håller på med en stick fight film i flash och jag tänkte att det skulle vara flera flash skapare som gjorde filmen. alltså klipper jag ihop olika fighter till en film och det står i högra nedre hörnet vem som har gjort klippet. Söker folk som kan rita sticks i flash. Visa upp era stick skapelser här så bestämmer jag om ni är tillräckligt bra! Tack på förhand //Er _Ray_ Har du en sida eller en speciell logga så kommer den finnas där. Spons: KarlstadProductions Drunko.Be Demo av filmen här! Redigerat 28 Oktober 2006 av _ray_ Citera
Zieekel Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Skrivet 28 Oktober 2006 Tjenare alla Flashanvändare! Jag håller på med en stick fight film i flash och jag tänkte att det skulle vara flera flash skapare som gjorde filmen. alltså klipper jag ihop olika fighter till en film och det står i högra nedre hörnet vem som har gjort klippet. Söker folk som kan rita sticks i flash. Visa upp era stick skapelser här så bestämmer jag om ni är tillräckligt bra! Tack på förhand //Er _Ray_ http://img99.imageshack.us/my.php?image=ka...ionslogour8.swf jag är inte hyffsat bra i flash men kan gärna vara med Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Skrivet 28 Oktober 2006 Du får gärna vara med! Du kan skicka din showoff direkt i tråden. Citera
Gäst Hulk746 Skrivet 1 November 2006 Rapport Skrivet 1 November 2006 Jag kan skicka något till dig via msn. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.