Subzero Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Hej! Det är så här; Jag har en ny dator och kan inte komma in på sidor som RuneScape eller så. Jag är ju lite av en RuneScape nörd (hehe) och vill gärna ha hjälp! Så hur ska jag göra för att komma in? Problemet kommer efter World Select. Efter jag valt värld så blir allt bara svart. Som kol. HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) För söligt bredband/modem..?? Eller har internet blockat de sidorna. Redigerat 29 Oktober 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Hej! Det är så här; Jag har en ny dator och kan inte komma in på sidor som RuneScape eller så. Jag är ju lite av en RuneScape nörd (hehe) och vill gärna ha hjälp! Så hur ska jag göra för att komma in? Problemet kommer efter World Select. Efter jag valt värld så blir allt bara svart. Som kol. HJÄLP! ladda ner nyaste verison av java och den dära shockwave grejen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Måste nästan vara Java.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.