Aegzor Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Hej, nu är det så att min brandvägg (norman) har blockat msn, o jag vet inte hur man tilllåter det igen, då jag undrar om nån av er här på fuska vet det, jag vet att det finns flera likadana trådar, men jag hittar faktist ingen.. Tack i förhand. //medion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Hej, nu är det så att min brandvägg (norman) har blockat msn, o jag vet inte hur man tilllåter det igen, då jag undrar om nån av er här på fuska vet det, jag vet att det finns flera likadana trådar, men jag hittar faktist ingen.. Tack i förhand. //medion Jag har eTrust EZ och där kan man i alla fall gå in på brandväggen och klicka på att acepptera MSN. Du kan typ klicka på "Norman Antivirus" och gå in på brandväggen. Sedan så klickar du väll bara på "Tillåt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Asså, på min dator (den här) har jag eTrust, jag oxo, och här är det inga problem, det är på min mammas dator som det är problem, o hon har Norman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.