Dream Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Alltså hur kollar man hur många som har besökt ens presentation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) http://fuska.se/topplistor -> presentation Om du inte är bland de med flest bör du kunna se det under 'Besökare' i din presentationssida, men det förutsätter att du har VIP. Redigerat 29 Oktober 2006 av Sandkaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Shit jag är med på topplistan :cry: Jaja om man skaffar fuskavip kan man nog se tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Så jag måste vara bland de 50 bästa annars fuskavip för se det.....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) Nej, det kvittar hur många inlägg du skrivit, du behöver bara vara FuskaVIP för att kunna se det. Redigerat 30 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Den första frågan fick du svar på, om du har Fuskavip blir det lättare att kolla hur många som besökt din press. Den andra frågan ang om du är blind, får någon annan besvara :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.