Gäst Plopp Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Min kusin spelar Tibia och han säger att han vill ha Ip-changer. Är det nån som har det :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 fel forum,kolla på webbspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 aha okej jag visste inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 gå in på www.otservlist.org sen ta faq Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) okej men kan inte du adda mig och skicka den över msn :) Är det gratis att ladda ner svara tack :P Redigerat 31 Oktober 2006 av Plopp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 www.open-tibia.com där finns det Multi ip changer, med den nya 7.81. Och ja, den är gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 okej men kan inte du adda mig och skicka den över msn :) Är det gratis att ladda ner svara tack :P ja det är gratis kan kanske vara lite svårt och förstå (det står ju på polska) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jack93 Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Överallt där jag har letat efter Multi IP Changer har det funnits! Men de går inte att öppna! Hur kan man öppna rar filer i Windows? www.open-tibia.com där finns det Multi ip changer, med den nya 7.81. Och ja, den är gratis Jag gick in där, men jag hittade inte var man kunde ladda ner den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 www.open-tibia.com där finns det Multi ip changer, med den nya 7.81. Och ja, den är gratis För och öppna rar filer behöver du winrar som du kan ladda ner på www.rarlab.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg