Kraver Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Skrivet 30 Oktober 2006 Jag letar efter en guild i guild wars, därför undrar jag om någon här på fuska här med i en bra guild eller här leader i en. Citera
TheUnnamed Skrivet 5 November 2006 Rapport Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Jag är med i svensk guild som heter Goa Scared Earth [sE]. Den är bra kör ganska mkt GvG och alla där är snälla. Dom är med i en hel svensk alliance, i alliancen är det 10 guilder. Kolla gärna in hemsidan http://www.goa.se.4w.se/. Tror inte det är något lvl krav själv har jag bara 2 lvl 20 PvE char och får ändå vara med :D . Välkommen! EDIT: Du måste självklart ha en lvl 20 PvE char. Redigerat 5 November 2006 av Happyhenke Citera
Oden Skrivet 5 November 2006 Rapport Skrivet 5 November 2006 Skulle också behöva en guild till mitt andra acc. Har rätt mycket erfarenhet i PvP och är med i en top 10 guild med mitt första account. Citera
Gäst pong218 Skrivet 11 December 2006 Rapport Skrivet 11 December 2006 ni kan vara med i min guild om ni vill jag är office men inte ledare hittils har vi bara svenskar all kommer från uppland den kallas the drakness´(felstavning). men det som är bra är att jag ofta hjälper noobs det är bara att fråga mig Dark night five eller Lisa si mpsons=har klarat 9 missionet och är onk väldigt svårt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.