Staejjkarn Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Skrivet 31 Oktober 2006 kan nån säga vart dom finns jag har letat som en dåre och fått fem st men hittar inte dom andra!snälla hjälp :unsure:
Gäst Kabby Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) Usch, det tog mig 5 timmar att hitta alla dem. Jag ska kolla på om jag kommer ihåg, ska kolla på ettt papper där jag skrev ner dem, om jag hittar pappret Det är 3 i Dark Temple Grounds, och 2 i alla andra områden. (Då måste använda Drak Visor för att se dem) Det finns en i Battleground i Dark Agon Wastes, En i Dark Oasis i Dark Agon Wastes En i Dungeon i Dark Torvus Bug En i Poisoned Bug i Dark Torvus Bug En i Hive Entrance i Dark Sanctuary Fortress En i Hive Dynamo Works i Dark Sanctury Fortress En i Ing Reliquary i Dark Temple Grounds En i Accursed Lake i Dark Temple Grounds En i Defiled Shrine i Dark Temple Grounds *OBS: Jag är inte riktigt säker, jag skrev ner alla ställena när jag klarade det första gången, så det kan vara nåt fel, men jag tror att det är såhär* Redigerat 31 Oktober 2006 av Kabby
Rekommendera inlägg