limmo Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Hej står när man ska köpa fuska vip 10 dagar så står det så (Ge mig 10 dagars FuskaVIP (300 UK krävs). Hur skapar man 300 UK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Du måste få folk att gå ut på din Extralänk, det går bara en gång per IP (okej, ibland lite fler, beror på din webbläsare). Du kan kolla dina unika klick ovanför sakerna man kan välja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 ska dom gå utt hur ska jag ta utt dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) Du kopierar länken, sedan skickar du runt den på andra sidor. Redigerat 31 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 På andra sidor??? var kan ni ge mig en tex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Skicka runt den på lunarstorm etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Ok men hur ska jag lägga den jag trycker på min extraläk till den förstasidan så kommer det forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Men kopiera länken och klistra in den och skicka??? Är du ny till datorer eller vad? Verkar då som det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Kan man inte köpa Fuska VIP också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 ska jag skicka medelande eller e de dom som jag ska skicka runt http://www.fuska.se/forum/extra/?44149 http://www.fuska.se/forum/extra_spelhorna/?44149 ska man bara skicka dom i fuska.se eller på andra sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Så det är den övre länken. Det ger dig ett unikt klick varje gång någon trycker på den (från ny IP adress) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 aha inte den som är nere men jag frågar var i fuska.se eller andra sidor var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.