Gäst VilmerDaKing Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Är det någon här som har sett riktigt overkliga eller till och med roliga buggar(Glitches) på SA. Själv har jag hittat något riktigt roligt på gymmet. För att utföra detta följ stegen nedanför. Steg 1: Gå in i ganton gym. Steg 2: Slå in jetpac koden L1 L2 R1 R2 Upp Ner Vänster Höger(2). För att få en jetpac. steg 3: Samtidigt som du har på dig jetpacen. Gå till den gula markeringen som man går på när man ska gå ut. steg 4: stå på markeringen med jetpacen på och åk ragt up. Du kommer nu att kunna åka runt i ingenstans. här kan du hitta tillgång till alla krogar i spelet. Plus att du kan göra om updraget när man är i Liberty city. varning: ha med dig en bazooka för att kunna ta självmord. för det kan bli riktigt svårt att komma tilbaks till gymmet. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Så coolt ska testa tack för tipset :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Buggar (Glitches) Eastern Eggs City------------------------------------------ Steg 1: Gå in i ganton gym. Steg 2: Slå in jetpac koden L1 L2 R1 R2 Upp Ner Vänster Höger(2). För att få en jetpac. steg 3: Samtidigt som du har på dig jetpacen. Gå till den gula markeringen som man går på när man ska gå ut. steg 4: Stå på markeringen med jetpacen på och åk ragt up. Du kommer nu att kunna åka runt i ingenstans. Här kan du hitta tillgång till alla krogar i spelet. Plus att du kan göra om updraget när man är i Liberty city. Cyckeln-------------------------------------------------- Steg 1: Hitta en mountainbike (Typ den på mounchillad) Steg 2: Gå på den och börja cyckla snabbt (klicka jätte snabbt på X). Men samtidigt som du gör det håller du inne fyrkant. Titta vad som händer så ska du få se något riktigt coolt. Byt Låt På Radion------------------------------------------- År det någon låt som ni tycker är dålig vet ja precis hur du ska göra för att ändra den. Steg 1: Ha på den radio kanalen som har den dåliga eller störande låten. Steg 2: Byt till radio kanalen bredvid men exakt när du ser att texten på radio kanalen blir gul så byter du tillbaks till den gamla. Nu lär du ha ändrat låt på den kanalen vi började med. Du kanske måste göra det här mer än en gång det är rätt så svårt. Night vision utan effekt--------------------------------------- Steg 1: Ha på dig nightvisin goggles. Steg 2: Börja spela biljard Steg 3: När du slutar spela biljard så kommer du ha på dig night vision fast utan effekt. Bada bing bada bong nu ser du ut som splintercell heheh. För att klara polis updragen----------------------------------- Steg 1: Ta en polis bil. Steg 2: Åk till cluckinbell. Steg 3: Starta polis updraget (med hjälp av R3). Steg 4: Gå ut ur polis bilen och in i cluckinbell. Steg 5: Stanna i cluckinbell tills det står att du har dödat honom. Steg 6: Sen så springer du tillbaks in i bilen och sen till baks in i Cluckinbell. Steg 7: Gör så här tolv gånger så kommer du få armor. Ta bort gäng krig Steg 1: Hitta en polis bil, ambulans eller taxi. Steg 2: Gå in i den och tryck R3 två gånger Det här kommer att göra så att gängkriget slutar och teritoriumet kommer förbli ditt. Mobil vapen------------------------------------------------ Steg 1: När du pratar i telefon så trycker du trekant och byt snabbt till tec 9. Steg 2: Nu kan du skjuta med din mobil. PS. Den kommer att försvinna när du går in i en bil. Ändra storleken på månen------------------------------------- Steg 1: Ta en sniper och skjut på månen. den kommer att ändra storlek PS. Det går bara när den syns helt. Huvudlös CJ------------------------------------------------- Steg 1: Hitta ett katana svärd. Steg 2: Spela 2player. Steg 3: Låt 2playern hugga av CJ huvud. Det kommer stå mission failed och du kommer börja där ni började 2playern. fast huvudet är av samtidigt som man lever och en liten blod effekt. Skott säker savanna------------------------------------------- Efter du klarat updraget \\"High stakes low rider\\" uppdraget kommer cesar och hans bil stå kvar på mål linjen och dörrarna kommer vara låsta. Men om du tar en annan bil och med hjälp av den puttar du in hans bil i ditt närmaste garage. Kommer dörrarna vara upplåsta och bilen skottsäker. För att behålla rånarmasken på---------------------------------- Steg 1: Starta burglary updraget. Steg 2: Parkera bilen utanför frisörsalongen. Steg 3: Sätt dig i stolen och ta en frisyr. Men köp den inte. Steg 4: Vänta tills tiden tar slut. Steg 5: När uppdraget tar slut så trycker du på trekant och frisören sätter tillbaka masken på dig. Nu kan du gå runt med rånarmask helt fritt tills du dör eller blir tagen av polisen. För att cyckla med fallskärm------------------------------------ Steg 1: Gå till Mt.Chillad. Steg 2: Gå upp till toppen och ta fallskärmen. Steg 3: Gå till cyckeln som står parkerad och börja racet. Steg 4: Kör rampen och medans du är i luften så hoppar du av cyckeln och fäller ut fallskärmen. Steg 5: Du kommer börja om updraget automatiskt. Fast du kommer sitta på cyckeln med fallskärmen utfälld. Det är också så att du kan inte ramla av hur mycket du än krockar. PS. Ifall du klarar updraget så kan du åka runt fritt. Gängmedlemmar i ditt hus------------------------------------- KOLLA VAD JAG HITTA!!!!! :) Steg 1: Rekrytera en gängmedlem och gå in i ditt hus Steg 2: När du har gått in i huset så rekryterar du igen. Steg 3: Spara när du är i samma hus som du var i när du rekryterade. Steg 4: Nu när du har spara kommer du se gängmedlemen som du rekryterade inne i ditthus. Rykten Bigfoot-Falsk Cjs mammas spöke-Falsk UFO-Sant Ailien-Sant finns vid Area 59 Vrak-Sant Leatherface-Sant Zombie-Osäkert många säger att dom har sett den/han/hon. Detta är inte alla rykten fast alla jag kan komma på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Cyckeln-------------------------------------------------- Steg 1: Hitta en mountainbike (Typ den på mounchillad) Steg 2: Gå på den och börja cyckla snabbt (klicka jätte snabbt på X). Men samtidigt som du gör det håller du inne fyrkant. Titta vad som händer så ska du få se något riktigt coolt. vad händer då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) Är det någon här som har sett riktigt overkliga eller till och med roliga buggar(Glitches) på SA. Själv har jag hittat något riktigt roligt på gymmet. För att utföra detta följ stegen nedanför. Steg 1: Gå in i ganton gym. Steg 2: Slå in jetpac koden L1 L2 R1 R2 Upp Ner Vänster Höger(2). För att få en jetpac. steg 3: Samtidigt som du har på dig jetpacen. Gå till den gula markeringen som man går på när man ska gå ut. steg 4: stå på markeringen med jetpacen på och åk ragt up. Du kommer nu att kunna åka runt i ingenstans. här kan du hitta tillgång till alla krogar i spelet. Plus att du kan göra om updraget när man är i Liberty city. varning: ha med dig en bazooka för att kunna ta självmord. för det kan bli riktigt svårt att komma tilbaks till gymmet. :cool: och ee hur gör man om liberty city uppdraget Redigerat 31 Oktober 2006 av viko550 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Vet itte. det stog så på en hemsida. har själv bara hittat några resturanger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) jag sog typ massa stora spår vid mt.chillad .Vet ej vart dom kommer ifrån , Har ochså sett grön dimma i bergen. Om du går till ganton gymet och går förbi bombshop och kollar ut vid fönstret där kan du se massa folk som hoppar ner för hus och dör ^^. OBS:detta kan bara ses vid detta stället. Det hände en bugg en gång när jag flög med min jetpack , Jag flög sen försvann den och jag ramlade ner och dog (va f*n!). :bah: .Men det bästa va när jag va ute och cycklade med min mountainbike och helt plötsligt råkar jag köra in i en väg och sen försvann cyckeln och jag cycklade i luften! :cool: . obs:med falskärm-mountainbike buggen (se vilmer1 ovan) kan du cyckla up för hur branta berg som helst!!! Redigerat 2 November 2006 av vafan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Bigfoot-Falskt. Cjs mammas spöke-Falskt. UFO- Förmodligen falskt. Inga riktiga bevis på existens finns. Ailien- Falskt. Vrak- Falskt. Leatherface-Finns inga riktiga bevis på existens. Zombie- Falskt. Sådär. Edit: Förövrigt lite gammla nyheter? :mellow: Redigerat 2 November 2006 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Jag vet att dom är lite gamla fast det är dock dom ända. :D Bigfoot-Falskt. Cjs mammas spöke-Falskt. UFO- Förmodligen falskt. Inga riktiga bevis på existens finns. Ailien- Falskt. Vrak- Falskt. Leatherface-Finns inga riktiga bevis på existens. Zombie- Falskt. Sådär. Edit: Förövrigt lite gammla nyheter? :mellow: Hmm e värkligen vraket falskt. jag har hört ass många som har sett det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Bigfoot-Falskt. Cjs mammas spöke-Falskt. UFO- Förmodligen falskt. Inga riktiga bevis på existens finns. Ailien- Falskt. Vrak- Falskt. Leatherface-Finns inga riktiga bevis på existens. Zombie- Falskt. Sådär. Edit: Förövrigt lite gammla nyheter? :mellow: leatherface finns typ . Min kompis har sett den. ::vraket? sant eller falskt. Vet ej ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 När såg din kompis leatherface i så fall vart och hur såg han ut. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 När såg din kompis leatherface i så fall vart och hur såg han ut. :kung: vet inte han bara sa att han såg leatherfejs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg