0013 Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag har 2 frågor: 1: På Zelda: ALTTP hur dödar man bossen i darknes palace? Jag kan bara slå honom en gång i huvudet med hammarn. 2: Exakt hur kommer man till MIF Ön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 1. Du ska fortsätta slå honom med hammarn på olika ställen på masken, sen flyger den av, sen ska du ta fram pil bågen, efter 8-10 pilar i den gröna pricken är han död! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Ok tack nu andra Pkmn Sapphire frågan kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 2. jag tror att man måste ha olika id nummer på sina pkmn för det ändras varje dag!(ungefär som id tävligen i gold/silver). det är 1 på 4000 chans att du kommer till Mirage island tror jag någon sa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 1. Du ska fortsätta slå honom med hammarn på olika ställen på masken, sen flyger den av, sen ska du ta fram pil bågen, efter 8-10 pilar i den gröna pricken är han död! Ett rent tips:Hammaren tar femti gånger längre tid än om du lägger en bomb där. Plus det är större chans att du träffar med bomben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg