ajar Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) Hej! Jo, jag undrar om man bytt namn en gång 2006, kan man göra det närsomhelst år 2007 eller måste man vänta ett helt år alltså till det datumet man bytte namn fast ett år senare? Redigerat 1 November 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 helt år tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) Jag tror att dom räknar från den dagen du bytte + ett år.., alltså typ inte under hela året.. Jag är inte 100% men jag tror det är så (om det är så du menar). För annars kan man ju byta namn dagen innan årskiftet och sedan byta igen. Redigerat 1 November 2006 av QuikSilver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Det tor jag inte det är så många som gör, men jag menar det är lite segt om man måste vänta ett helt år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Välj ditt namn med omsorg istället, så slipper du vilja byta titt som tätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Om man kan byta nick igen direkt efter årsskiftet så ska jag heta BaaadSanta hela December månad och sedan byta till Salzalada igen efter årsskiftet. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag undrar ochså när man kan byta... Tror inte att det är efter årskiftet utan ett år efter det att dom införde detta systemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Välj ditt namn med omsorg istället, så slipper du vilja byta titt som tätt. Jo men det är ganska svårt med tanke på hur mycket man förändras under ett år. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag kan byta namn när jag vill B) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag har något fel... Jag bytte namn från GoldusT till MascarPone i juni/july när sidan updaterades jag kan byta namn nu ochså jag måste ha fått 2 stycken "byta användarnamn" föremål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Man kan ju byta namn, men man får inte enligt reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Det tor jag inte det är så många som gör, men jag menar det är lite segt om man måste vänta ett helt år. Jag sa aldrig att det var många som gjorde det, jag sa att det kanske kan vara möjligt att folk gör så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.