Red_fox2 Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Har fått ett problem md min dator..närden har varit igång ett tg och man ska stänga av den så kommer det upp att ett program/fil som heter ccapp inte vill stängas,och så kan ma trycka avsluta nu...men den vill ändå inte stänga av...det kan ta upp emot 10minuter innan datorn stängs av. Någn som vet va ccapp är för något prgram och om man kan ta bort den så man slipper den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 :gitarr: det står på en sida att det är ativirus men jag jag tror snarare att det är virus/spywarehar du antivirus skydd så sök igenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 det är grymt konstigt om det är de för datorn är bara 3 dagar gamal(för mig då). och jag har bara varit inne på aftonbladet,fuska,blocket,hamsterpaj och dc++ hemsior Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 min brukar också vägra stänga av sig.. håller bara in start knappen tills den stängs av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 det värkar ju konstigt om den är så ny. fråga alla i den familj om dom har laddat ner nåt som heter typ ccap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 det är grymt konstigt om det är de för datorn är bara 3 dagar gamal(för mig då). och jag har bara varit inne på aftonbladet,fuska,blocket,hamsterpaj och dc++ hemsior Aha? Vart tror du virus kommer ifrån? Tangentbordet eller.. Självklart kan hemsidor dela ut Virus till såna som besöker den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Om du använder internet explore så är det nog därför du får spyware och virus. Jag har haft den och jag fick massor av spyware. Det löste sig när jag bytte till Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 det är grymt konstigt om det är de för datorn är bara 3 dagar gamal(för mig då). och jag har bara varit inne på aftonbladet,fuska,blocket,hamsterpaj och dc++ hemsior aha aftonbladet gav min mamma o pappas dator errorsafe -.- dom använder IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Kan också vara något fel på BIOS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 ccapp är en norton anti virus process och tar lite tid att stänga av när datan ska stängas av men de finns virus som använder sig av samma namn så om du ej har norton på datan så har du troligtvis fått virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 blocket och jag kommer inte ihåg dom två andra skickar med spyware när man går in på deras sida för se så att du inte laddar ner, spyware sök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 tar bort ccap då..du kanske ej behöver den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.