Hoppa till innehåll

Psx


Gäst -Snake_bite-

Rekommendera inlägg

Gäst -Snake_bite-

Någon som har hört om den konsollen av sony som ska komma i 2004???

 

tror du mig inte???

 

[ kopierad ifrån playstation's sida ]

 

 

 

PSX kommer nästa år. Ser du det som en särskilt viktig och avgörande produkt för företaget?

 

 

Skärmen i vardagsrummet kan nu leverera dussintals tv-kanaler, och i vissa fall över hundratalet beroende på vilket satellit- eller kabelsystem man är ansluten till. Men den interaktiva onlineanvändningen av televisionen är fortfarande bara i sin linda. Försök har gjorts förr med webb-TV, och mer nyligen med interaktiva tv-funktioner som "Personal Video Recorder" och andra tjänster som t.ex. Tivo, och de har fått lysande omdömen av dem som använt dem och förstått vad de innebär, men den stora marknaden har fortfarande inte hakat på. Men det är verkligen på gång, och vi tror att PlayStation är ett effektivt och väldigt spännande sätt att öppna en värld av möjligheter i sitt vardagsrum med hjälp av kraften hos PlayStation, Emotion Engine, grafikchipset och navigeringsprogramvara.

 

PSX gör allt detta väldigt enkelt med ett roligt och lättanvänt navigeringssystem, vilket egentligen är själva kärnan i det. Och så fort det finns på plats, i kombination med den avsevärda hårddiskkapaciteten, kan man även göra andra saker som verkar vettigare att göra i vardagsrummet än framför datorn. Man kan till exempel redigera egna videofilmer, skapa egna spellistor för vardagsrumsunderhållning med musik och även mer robusta former av onlinespel. Man kanske kommer att kunna hämta demoversioner av spel, eller åtminstone icke spelbara videor av spel, och med en elektronisk programguide kan man till och med använda PlayStation till att skapa egna tv-kanaler åt en.

 

Den allmänna kategorin befinner sig alltså fortfarande i sina tidiga dagar, men många tecken i Japan tyder på att intresset för PSX växer lavinartat. Antalet besök på webbplatsen, antalet förhandsbeställningar via e-handelsverksamheten, leveransmetoden via .com samt antalet förhandsbeställningar från butiker pekar mot att en revolution är på väg att träda i kraft, och vi är väldigt spända på att den ska komma till Europa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst -Snake_bite-

jag tror dig, kanske för att jag hörde det förra året

hörde det också förra året, men när jag sa det engång, då sa ALLA att psx är en ps1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...