Hoppa till innehåll

Psx


Gäst -Snake_bite-

Rekommendera inlägg

Gäst -Snake_bite-

TIll prestandan menade jag!

och är det inte rätt dumt av sony att bygga in en brännare i den? då kommer ju alla att bränna spelen istället för att köpa dem.....lol

Nej, man kan bara bränna filmer på en skiva..., asså, man kan bränna filmer som kommer på tv till en skiva som blir DVD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(-Snake_bite- @ 23/02-2004 15:51:18)

TIll prestandan menade jag!

och är det inte rätt dumt av sony att bygga in en brännare i den? då kommer ju alla att bränna spelen istället för att köpa dem.....lol

Nej, man kan bara bränna filmer på en skiva..., asså, man kan bränna filmer som kommer på tv till en skiva som blir DVD

Häftigt B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Den verkar ju bara dålig sony ahr inte gjort en enda bra maskin ju.

LÅNGA laddningstider och ps2 har full grafik på de flesta spelen så ajg tror att PSX

bara blir en till skit konsoll alla lär väl köpa den för brännaren ju, den kommerväl ha lite bättre grafik än PS2:an men annars ä den nog inge bra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den verkar ju bara dålig sony ahr inte gjort en enda bra maskin ju.

LÅNGA laddningstider och ps2 har full grafik på de flesta spelen så ajg tror att PSX

bara blir en till skit konsoll alla lär väl köpa den för brännaren ju, den kommerväl ha lite bättre grafik än PS2:an men annars ä den nog inge bra

du har fel psx kommer att vara bra tror jag
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

cd-brännare hoppas psx blir stämda för att dom har de då kan ju alla bränna dvd

 

ps2 har sämst grafic av dom nyasete konsollerna inte gba sp förståss såg de i en undersökning

kanske grafiken beror på att den har funnits längst och blir alla som har dvd-brännare till datorn stämda?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...