Hoppa till innehåll

Fuska.se Börjar Bli Lite Dött.


Amaeli
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 112
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag är aktiv på helger. har varit ständigt inne på oztown sen mån (bortsett ifrån när jag sover, äter o.s.v). men det är dött. fuska har ca. 24807 medlemmar? och typ max. 500 är regelbundet aktiva. det är ungefär 2% av fuskas medlemmar. fler tävlingar som den den 06/08-2006, då slog vi ju online rekord.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jagkallassampa

Det känns som att jag,lillberra,Ripto,Dolphin,JKS  står för den mesta aktiviteten...

Vi behöver verkligen mer medlemmar, kan ingen komma med lite tips till Admin hur vi ska gå till väga?

Själv tipsar jag alla jag stöter på och har fått många att joina doc ingen har gjort mer än ett eller två inlägg.

 

 

jag!? måste ju vara med :S

 

tycce ja!

 

 

 

kan man inte ha en tävling där man vinner ett EXTREMT BRA pris typ 110.000 fm

och 5 månaders fuska vip? tävlingen pågår i ca 1 månad och den som får in mest medlemmar får det!

Redigerat av Jagkallassampa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan man inte ha en regel fri vecka nån gång? (bortsätt från §1.1, §1.3 & kanske några mer)

då skulle några kanske bli lite mer aktiva

 

bra ide du borde prata med admin om det
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det känns som att jag,lillberra,Ripto och Dolphin står för den mesta aktiviteten...

Vi behöver verkligen mer medlemmar, kan ingen komma med lite tips till Admin hur vi ska gå till väga?

Själv tipsar jag alla jag stöter på och har fått många att joina doc ingen har gjort mer än ett eller två inlägg.

 

För det första är jag grymt sugen på att höra om du menar att ni står för den största aktiviteten på hela forumet overall, eller i detta forumet just? Eller kanske över hela fuska.se? Jag kan säga att du ur alla synpunkter har fel.

Och sen undrar jag om du vill ha fler medlemmar, eller att fler reggade blir aktiva?

 

Och ang. en regelfrivecka tycker jag är idioti, det är så patetiskt att jag nästan flinade när jag läste det. Varför i h*lvete ska man ha det? Sjukt onödigt. Vi är inte ute efter massa inlägg med regelbrott, utan vi är ute efter inlägg med kvalité. Sen om det ger fler aktiva medlemmar ger jag fanken i, man ska inte bryta mot regler för att bli aktiv.

Vi ska sträva mot kvalitét och inte statistik..... även om det inte går så bra.

Redigerat av Slasktratt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan man inte ha en regel fri vecka nån gång? (bortsätt från §1.1, §1.3 & kanske några mer)

då skulle några kanske bli lite mer aktiva

 

Dummaste idéen hitills!

Då kommer kanske flera vara aktiva just den veckan sedan sticker dem, tjänar fuska något positivt på det?, nej.

Sedan riskerar man att förlora seriösa medlemmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...