jag går in varje dag och gör saker
Fuska.se Börjar Bli Lite Dött.
↗ till inläggetöh lol?av typ 50000 medlemmar går ca 50-100 in varje dag det är vad jag kallar dött!
nu är det 67 inne
Många regler borde tass bort!! inte alla men en hel del!
↗ till inläggetav typ 50000 medlemmar går ca 50-100 in varje dag det är vad jag kallar dött!
Det brukar stå något helt annat uppe i hörnet. Ibland står det 48 medlemmar när det i själva verket bara är 10 online.
↗ till inläggetok det visste jag inte.. :oav typ 50000 medlemmar går ca 50-100 in varje dag det är vad jag kallar dött!
↗ till inläggetav typ 50000 medlemmar går ca 50-100 in varje dag det är vad jag kallar dött!
det uppe i höger är ju för hela sidan och inte bara för forumet.
↗ till inläggetMånga som aldrig skriver i spelforumen vet inte hur stor aktivitet det är där. Som till exempel i Pokémon forumet: När jag var aktiv där för nåt halvår sedan skrevs där flera inlägg om dagen.
Ps. Att vi har för lite medlemmar är inte anledningen, att flera veteraner som 0014, Soffan och Rullis aldrig skriver längre är problemet. De riktiga forumiterna har redan lämnat sidan.
Alla med medlemsnr under 100 är vad jag kallar veteraner. Jag minns när det var fuskarna.nu och det var riktig aktivitet där. Onödiga regler och för lätt att få varningar. Man vågar ju knappt skriva!
So..
Det är simpelt. Mer frihet mer aktivitet. Lossa lite på reglerna för f*n
Jag har typ slutat på sidan.. Den är rätt tråkig.. Inget så slags mål här.
↗ till inläggetDå har vi helt olika defineringar på veteraner.Många som aldrig skriver i spelforumen vet inte hur stor aktivitet det är där. Som till exempel i Pokémon forumet: När jag var aktiv där för nåt halvår sedan skrevs där flera inlägg om dagen.
Ps. Att vi har för lite medlemmar är inte anledningen, att flera veteraner som 0014, Soffan och Rullis aldrig skriver längre är problemet. De riktiga forumiterna har redan lämnat sidan.
Själv tycker jag det flyter på ganska bra.
Vissa forum kanske behöver lite mer aktivitet, men i allmänt är det ganska bra.
jag tcker man är veteran om man har varit aktiv över 2 år :) och skrivit mycket inlägg... ;)
↗ till inläggetOm du vill ha fight joina Gfen ;).Jag har typ slutat på sidan.. Den är rätt tråkig.. Inget så slags mål här.
Håller med, med gruppforumen blir sidan så många gånger roligare. :)
Alla med medlemsnr under 100 är vad jag kallar veteraner. Jag minns när det var fuskarna.nu och det var riktig aktivitet där. Onödiga regler och för lätt att få varningar. Man vågar ju knappt skriva!
So..
Det är simpelt. Mer frihet mer aktivitet. Lossa lite på reglerna för f*n
ajg håller med ta bort regel 13 och 11
Jag skulle säga att alla med medlemsnummer under 1000 är veteraner. ;]
↗ till inläggetÄven de som sktit i sidan? Nej, nej, jag själv är mer veteran än vissa som är under 1000.Jag skulle säga att alla med medlemsnummer under 1000 är veteraner. ;]
↗ till inläggetBara för att du är medlemsnummer 76? :huh:Många som aldrig skriver i spelforumen vet inte hur stor aktivitet det är där. Som till exempel i Pokémon forumet: När jag var aktiv där för nåt halvår sedan skrevs där flera inlägg om dagen.
Har man gjort många inlägg och åstadkommit mycket är man en veteran inte om man har lågt medlemsnummer.
det går ju i cirkel är det oaktivt blir det oaktivare för att då är det ju inge kul om man inte får nåra svar på sina frågor
Jag tror spelforumen är för utspridda så det ger en oaktiv känsla. Om man tar bort några underforum så blir det mer aktivt i dessa forum. Mer virrigt men mer aktivt. Och många gör en inlogning för att försöka göra reklam eller bara för att fråga en eller två saker och sedan aldrig logga in igen. Jag själv är väldigt inaktiv eftersom det här är ett väldigt TRÅKIGT form... Moddarna är för hårda på reglerna och det finns inget riktigt spam forum där man kan vara oseriös. Om det skapades en forumdel för oseriöa inlägg skulle det bli mer roligt.
Fuska länken är ju jätte bra, du skickar den till folk de trycker, du får några fm och de som trycker skapar nog oftast INTE en inloggning. Det måste bli mera reklam på andra sidor som får det här forumet att verka, "Wow, det där forumet ser bra ut!" Då skulle det nog komma mer medlemmar och några av dom kanske till och med är aktiva.
Och det är ju inte bara vissa personer som är aktiva, det finns andra personer som är aktiva i andra delar av forumet. Jag ver tex väldigt aktiv i ps2 och webbspels forumen innan. Tills jag blev totalt utråkad på fuska och bara kommer in här då och då...
Det här forumet är ett bra forum, men enligt många så är det här forumet tråkigt för att det är för strikta regler, och för att det "ä fö' ute å cyklar!" där jag bor betyder det att det är dåligt, tråkigt, men inte förr slött och segt! mer reklam, lite mer uppdateringar, forum (detta är för seriöst för att unga människor 9-12 ska bli medlem, allmänt låter lite "vuxet" eller hur? jättebra att det finns så man kan skriva vad man vill, men mer mer mer!)
Fuska.se har nästan bara spelintresserade medlemmar,och de flesta som inte är medlemmar tror nog att det här bara är ett forum som man ska prata om fusk,fusk och fusk. De flesta vet nog inte om att det finns ett debatt forum och allmänt och de andra forumerna som inte har något med spel att göra.
Folk vet helt inte att man kan diskutera mer än spel och fusk här tror jag.