💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se Börjar Bli Lite Dött.

112 svar · startad

↗ till inlägget

Fuska.se har nästan bara spelintresserade medlemmar,och de flesta som inte är medlemmar tror nog att det här bara är ett forum som man ska prata om fusk,fusk och fusk. De flesta vet nog inte om att det finns ett debatt forum och allmänt och de andra forumerna som inte har något med spel att göra.

Folk vet helt inte att man kan diskutera mer än spel och fusk här tror jag.

Det är väl bra att det är spelintresserade? Det här är ju en spelsida!

gör reklam på andra sidor?

Nivå 4 · Lärling

Ja, vi har kommit fram till det...

Jag tycker fuska borde rätta till ålders prylen... Många har satt äldre än vad dom är.. Man borde få skriva personnummret eller nått sånt så det syns hur gammla dom igentligen är.

Hmm... okej jag ärkenner jag är igentligen 11år. Hmm... Fast hur ändrar man det.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Fuska.se har nästan bara spelintresserade medlemmar,och de flesta som inte är medlemmar tror nog att det här bara är ett forum som man ska prata om fusk,fusk och fusk. De flesta vet nog inte om att det finns ett debatt forum och allmänt och de andra forumerna som inte har något med spel att göra.

Ja,men det är inte bara en spelsida,fuska är mer än så men jag tror inte at detta uppfattas av andra.

Och snälla,kan du läsa det jag skriver inte bara påstå saker som hade lite med det jag skrev att göra.Ok?

I detta tillstånd får det nästan inte vara, står ungefär lika stilla som en exploderad växellåda...

Nivå 11 · Veteranfuskare

Håller med Outsider. Många av mina kompisar tycker jag är nördig för att de tror att jag sitter och letar fusk hela dagarna. De säger ofta saker i stil med "Du och ditt j*vla fuska.." och "Alltså, fy fad löjlig du är som är inne på fuska.se". Ganska tråkigt att folk har fått den uppfattningen om sidan, de förstår inte hur många trevliga människor här finns och hur oligt det egentligen är.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Det är bara en spelsida. Men det betyder inte att man inte behöver göra övriga forum om allmänheten, och det betyder inte att man behöver göra fler!
16 Nov 2006

jag tror det inte skulla funka med ett så kallat "Spam forum" för då skulle antagligen massa bara vara där ijnne och nästan aldrig vara utanför.

och vi har redan Gruppforumen.....

Fuska.se börjar mer och mer likna ett community... :(

Det är inte ens många som stannar kvar tills "#2 medlem" !! :o

↗ till inlägget

jag tror det inte skulla funka med ett så kallat "Spam forum" för då skulle antagligen massa bara vara där ijnne och nästan aldrig vara utanför.

Fuska.se börjar mer och mer likna ett community...  :(

Håller med.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Fuska.se börjar mer och mer likna ett community...  :(

helt rätt, det är sant (tyvärr) :( och på grund av att många veteraner (Tomatketchup i pokemon-forumet t.ex.) slutar så blir det inte lika roligt, och många trådar står länge utan att nån svarar på dem.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Alltså,detta exempel var inte så bra.

Jag,umberon moon,carttie,hotshot,mexox,dark zeebra och garafaringlove svarar ofta.Inte EN ENDA tråd är obesvarad i det forumet,kollla själv!

Vad är en veteran eller vad du är sa?

Edit:Glömde skriva med Dark zeebra.

Senast ändrad:

17 Nov 2006

Agiyr: jepp, vi är ett "pokémon-team" :D

men i andra trådar händer det rätt ofta, men Pokémon trådarna är några av dom mest svarade!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in