Conaboy Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 jag undrar om man kan göra bygnadre och sånt på level makern?? Citera
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 var kan man ladda ner detta har spelar dos versionen alltså vanliga leiro men detta är väl kompitabelt med windows elr? Citera
Gäst Twiztha_MF Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 nej mna kan inte göra byggnader vad jag vet från när jag spelade och du kan ladda ner lieroX sök bara på lieroX på google och du borde hitta det. Citera
Conaboy Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Skrivet 2 November 2006 nej mna kan inte göra byggnader vad jag vet från när jag spelade och du kan ladda ner lieroX sök bara på lieroX på google och du borde hitta det. men vet du om det finns nåt mod pogram då?? Citera
Gäst Twiztha_MF Skrivet 3 November 2006 Rapport Skrivet 3 November 2006 isånafall på denna sida http://lieroxtreme.thegaminguniverse.com/ Citera
Gäst 48893 Skrivet 3 November 2006 Rapport Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Mitt svar: Ja, det går att göra byggnader Om du vill göra en ordentlig level så finns det ett program för det. Du behöver ha tre bilder. Back, front och material i PNG-formatet (som du själv har förstås ritat). Sen går du till Liero mappen\LevelMaker och trycker på programmet levelmaker. där laddar du upp bilderna, och programmet lägger ihop dem till en level. Min gissning är att "back" är bakgrunden som inte påverkar spelaren, "front" är alla golv och allt sånt som man inte kan gå igenom (dem ställen där man kan gå ska alltså vara transparenta) och "material" är all "gröt" som man kan gräva sig igenom. P.S. Jag tror inte att det här är så enkelt. //48893, LieroX-freak (nästan iaf) Redigerat 3 November 2006 av 48893 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.