Hoppa till innehåll

Spyro - A New Beginning

Visualize

Rekommendera inlägg

Jag skaffade spelet The Legend Of Spyro - A New Beginning för ett par dagar sedan, och nu har jag kört fast. Jag är i 'Tall Plains' och kommer inte därifrån! Har jag missat att göra nånting? Jag har hoppat på de där stenblocken så att pelarna har kommit upp och nu springer jag bara runt, runt och försöker komma därifrån. :P Tips, tack. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Jag skaffade spelet The Legend Of Spyro - A New Beginning för ett par dagar sedan, och nu har jag kört fast. Jag är i 'Tall Plains' och kommer inte därifrån! Har jag missat att göra nånting? Jag har hoppat på de där stenblocken så att pelarna har kommit upp och nu springer jag bara runt, runt och försöker komma därifrån. :P Tips, tack. :)

Hejsan! Jag har haft det sen julafton och är på banan efter Tall Plains...om tall plains nu är den efter snöbanan.Isåfall så ska du....

Du vet den ihåliga stocken där man kommer ifrån i början, där vid dom första stenblocken., där är den där långa trästocken som går uppåt och ifall du hoppar upp PÅ den så kommer du till ett nytt ställe fast fortfarande i Tall Plains, hoppas detta hjälper dig lite, annars kan du alltid skriva till mig och fråga;) :D

Lycka till! :kung: //Milla

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
  • Skapa ny...