Visualize Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag skaffade spelet The Legend Of Spyro - A New Beginning för ett par dagar sedan, och nu har jag kört fast. Jag är i 'Tall Plains' och kommer inte därifrån! Har jag missat att göra nånting? Jag har hoppat på de där stenblocken så att pelarna har kommit upp och nu springer jag bara runt, runt och försöker komma därifrån. :P Tips, tack. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealMilla99 Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Jag skaffade spelet The Legend Of Spyro - A New Beginning för ett par dagar sedan, och nu har jag kört fast. Jag är i 'Tall Plains' och kommer inte därifrån! Har jag missat att göra nånting? Jag har hoppat på de där stenblocken så att pelarna har kommit upp och nu springer jag bara runt, runt och försöker komma därifrån. :P Tips, tack. :) Hejsan! Jag har haft det sen julafton och är på banan efter Tall Plains...om tall plains nu är den efter snöbanan.Isåfall så ska du.... Du vet den ihåliga stocken där man kommer ifrån i början, där vid dom första stenblocken., där är den där långa trästocken som går uppåt och ifall du hoppar upp PÅ den så kommer du till ett nytt ställe fast fortfarande i Tall Plains, hoppas detta hjälper dig lite, annars kan du alltid skriva till mig och fråga;) :D Lycka till! :kung: //Milla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 har klarat ut spelet:D.. När du kom dit så kom du igenom en stock glid upp på den och gå upp så finns gång dit ska du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magge97 Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 asså hjälp mig!,e Fast på Eld Banan och klarar inte "Medium Dojo DUmmy" med fire fury!,Hur Gör man :P,Tips Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg