Nizze0620 Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 kan någon hur man klara ut mäniskorna på kknd2, har fassnat där man är en repratör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Hejsan, hmm jag kommer inte riktigt ihåg, var ett tag sen jag spela, men det är riktigt riktigt skoj detta spel! :D Är det den ökenbanan där man hittar lite olika bunkrar plus får lite förstärkning efter ett tag? Har för mig att jag klarat den, men osäker. Bara att köra på och testa lite olika saker skulle jag säga! Redigerat 2 November 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 kan någon hur man klara ut mäniskorna på kknd2, har fassnat där man är en repratör. och vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Krush, Kill n Destroy 2: Krossfire är ett realtidsstrategispel (RTS). Du kan ju kollar upp det på google om du vill. Jag önskar det kunde komma ett KKND3, skulel kunna blir riktigt skoj! :D Redigerat 5 November 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nizze0620 Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 ja det är ökenbanann men sen ska man ta mekaniken tiil ett hus och då får man ett rulbart högkvarter men då får man det längst ner på kartan och där är mängder med fiender...... det skulle vara roligt om det kom ett kknd3 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Ja jag hoppas verkligen det kommer en uppföljare, skulle kunna bli superbra! Men jag tvivlar på det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nizze0620 Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 jag tror inte heller att det kommer en uppföljare men det skulle varit roligt om det kom en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.