ArgSnickare Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) som ni säkert vet finns maple europe nu fast det e bara BETA så man kan inte bli medlem men vet ni när man kan bli medlem? vissa sa att det va 19:de oktober men det stämde inte blir tacksam för svar :( Redigerat 2 November 2006 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 det va i sommar någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Jag e medlem där med lv 11rouge men det är ingen skillnad förutom att alla de första som vad med ink mig får en maple band som heter EU band som ger 1+ i allting och 14weodef Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Hur vet du det Dream? Har du redan fått ett sånt band alltså? Det går inte och bli medlem längre där eftersom det är stängd("closed") beta. Om du vill spela så kan du ju bara spela på vanliga MapleGlobal i stället. Jag tror att jag är reggad där, inte gjort någon gubbe, tycker det är ganska tråkigt för det är väl rätt lite folk där? Kanske man skulle ta och börja där när BETAn tar slut... :P hacka :evil: Redigerat 5 November 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 det är rätt många svenskar i maple eu och ja jag regagrde mig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Dream har du redan fått ett sånt band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 i mårgon så tror jag att man kan registreras sig på mapleeurope Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Dream har du redan fått ett sånt band? Ja jag har fått en ..näsrtan samma som band of beta i Mapleglobal men den här har en indigo färg med vit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Det går att bli medlem nu!!! jag e reggad och det e typ 40% svenskar som spelar! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Nope cirka 8% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Skicka in en länk då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Nope cirka 8% skojar du eller? det e ju typ bara svenskar typ 35-45% :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.