Gäst NightShade Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Skrivet 20 Februari 2004 ok tack picolo..^^ :D Jag har klarat kid buu nu och jag önska mig babidis space ship som du sa ^^ by the way jag håller på att varva om det nu igen hehe :lol:
dragon_66 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Skrivet 20 Februari 2004 en fråga hur får man videl okej det står så här defeat super buu with (gohan asborbed) with hercule vad betyr det
Gäst NightShade Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Skrivet 21 Februari 2004 När super boo har sugit in Gohan på stage..8 tror jag det är? då ska du döda super boo med Mr.s*tan :lol:
*MiH*Puma Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Skrivet 21 Februari 2004 E detta spel kul? vad går det ut på?
Gäst NightShade Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Skrivet 21 Februari 2004 Om du tycker om dragon ball så kommer du älska detta! Det är ett fighting spel och..det har väl inte en speciel handling...men det beror ju också på om vad man kör ( duel , babidis spaceship , training och vidare..) Om man kör Dragon ball world..tror jag det heter.. så e det typ som ett bräd spel..du kan gå till olika rutor om du kommer på samma ruta som din fiende blir det fight och sånt ^^ Dragon ball world är baserat på böckerna ^^ Om du gillar Dragon Ball så tycker jag att du ska köpa detta! = ) :D
Rekommendera inlägg