lundquist Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 asså de beror på om du tycker om att fixa håret eller inte, jag har en frisyr som ser förjävlig ut om man inte fixar det, men annars e de bra. annars kan du ju faktiskt snagga de, de gjorde min kompis, först va de lite så chock men han passar faktiskt i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 ganska långt e snyggt men du kan ju inte klippa till det så dt blir långt.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 (redigerat) Ähh klipp en enkel frilla med halv taskig lugg sen använder du kepa :D Redigerat 12 November 2006 av CorpZone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Hoppas att jag ska få med alla svar i detta inlägg: Jag kan inte har hockeyfrilla för jag ser ut som en j*vla mupp i det. (Tro mig, jag har haft hockeyfrilla.) Serösa svar också så är ni väldigt snälla, inte mohikan eller doppa huvudet i vatten och gå ut så att det fryser till is.Jag har väldigt tjockt hår så jag måste ha en ganska kort frisyer annars så "burrar" det upp sig och ser skitkonstigt ut. Jag vill inte ha snaggat för det har jag också provat, usch, usch, inte snyggt. Jag tror att jag fick med allt i ett inlägg. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Hoppas att jag ska få med alla svar i detta inlägg: Jag kan inte har hockeyfrilla för jag ser ut som en j*vla mupp i det. (Tro mig, jag har haft hockeyfrilla.) Serösa svar också så är ni väldigt snälla, inte mohikan eller doppa huvudet i vatten och gå ut så att det fryser till is.Jag har väldigt tjockt hår så jag måste ha en ganska kort frisyer annars så "burrar" det upp sig och ser skitkonstigt ut. Jag vill inte ha snaggat för det har jag också provat, usch, usch, inte snyggt. Jag tror att jag fick med allt i ett inlägg. :o Ge oss en bild på dig, så bedömmer vi ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 du sa du har tjockt hår , de har jag med, men man kan faktiskt tunna ut det :P, de fixar din frisöt ska ru se, sen ska du ha halvlångt hår med en finn liten lugg ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Hoppas att jag ska få med alla svar i detta inlägg: Jag kan inte har hockeyfrilla för jag ser ut som en j*vla mupp i det. (Tro mig, jag har haft hockeyfrilla.) Serösa svar också så är ni väldigt snälla, inte mohikan eller doppa huvudet i vatten och gå ut så att det fryser till is.Jag har väldigt tjockt hår så jag måste ha en ganska kort frisyer annars så "burrar" det upp sig och ser skitkonstigt ut. Jag vill inte ha snaggat för det har jag också provat, usch, usch, inte snyggt. Jag tror att jag fick med allt i ett inlägg. :o HAHA DUU HAR HAFT HOCKEYFRILLA! Seriöst, mitt inlägg var en stor j*vla klump av ironi och folk tror på det. Hockeyfrilla är den äckligaste frisyren som någonsin existerat och har man haft den så borde man skämmas ihjäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 skinhead typ1-3mm är mycket skönt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Hockeyfrilla är den äckligaste frisyren som någonsin existerat och har man haft den så borde man skämmas ihjäl. Tror du inte att jag har upptäckt det? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Här är en simpel och härlig frilla http://img436.imageshack.us/my.php?image=fd05a128yb8.jpg Lönt att länka till en barnförbjuden sida då... Annars är hockeyfrilla en cool frisyr om du har långt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Här är en simpel och härlig frilla http://img436.imageshack.us/my.php?image=fd05a128yb8.jpg Skojardu med mig eller?! Första saken du ska lära dig när du kommer ut från din mors frambak; hockeyfrilla är INTE snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 flintskallig eller snaggat :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.